Teac CD-R55S & multi sessions

Úterý Květen 5 16:23:15 CEST 1998

> 2) Mohl by mi nekdo vysvetlit, co je to multi session? Mel jsem kdysi
>    (asi tak pred 4mi znicenymi CD) totiz dojem, ze je to zpusob, jak
>    pripalovat dalsi data na jiz jednou vypalene CD. Ono to tedy

Jiste. Akorat ze nektere vypalovaci programy nejsou mezi sebou kompatibilni
a surove tvrdi, ze to CD je uz zavrene a zadna dalsi session se tam neda
dat... Jak je to mozne, nevim. Ve starsich programech pro Linux byla
podpora multisession jen "partial".

Dalsi session spolkne navic nejake misto na novou tabulku adresaru/souboru
(asi jako FAT), protoze v te stare (kupodivu) nejde uz nic zmenit.  Mam
mlhavy pocit, ze podle stare normy to spolklo 15MB, nove (tj. asi 2 roky)
programy ukousnou jen asi 5MB.

Ja si multisession nedelam, tak to nemam ani kde secist :-(

--
                        Milan Kerslager, admin of spsselib.hiedu.cz
                        Monkey Linux, The Minimal Linux Distribution