Teac CD-R55S & multi sessions

Miroslav Janis slimag na zamberk.alberon.cz
Pátek Květen 8 00:05:07 CEST 1998

Zdravim,

Milan Kerslager wrote:

> Jiste. Akorat ze nektere vypalovaci programy nejsou mezi sebou kompatibilni
> a surove tvrdi, ze to CD je uz zavrene a zadna dalsi session se tam neda
> dat... Jak je to mozne, nevim. Ve starsich programech pro Linux byla
> podpora multisession jen "partial".
>
> Dalsi session spolkne navic nejake misto na novou tabulku adresaru/souboru
> (asi jako FAT), protoze v te stare (kupodivu) nejde uz nic zmenit.  Mam
> mlhavy pocit, ze podle stare normy to spolklo 15MB, nove (tj. asi 2 roky)
> programy ukousnou jen asi 5MB.
>
> Ja si multisession nedelam, tak to nemam ani kde secist :-(

A ja uz jo, hecte ;-) Mno, s tim dotazem o multisession jsme mocnezaperlil...
Ono je mnohdy dobre precist si nejdrive navod.
Ja jsem si toho README.multi prve nejak nevsiml. I kdyz se v nem
primo o mne nic nepise, po precteni nekolika radku jsem se
dozvedel, ze jsem idiot... Delal jsem to samozrejme totalne stupidne.
Mel jsem totiz predtim pocit, ze zapisovat na CD je stejne jako
na disk. Neni...

Cili jako vzdy _RTFM_ :)

Ale vratil bych se k problemu c. 1. V teto casti jsem mnoho nepokrocil.
Setkal se nekdo z vas s tim, ze posledni vypalene sektory na CD byly
necitelne? Hlavne bych potreboval vedet, zda to muze byt chyba
vypalovacky (coz se mi moc nezda) a nebo je neco s vypalovacim programem
ci jeho okolim (kernel, libc). Nemam totiz chut nicit dalsi CDcka
pokus-nicenim. A hlavne na to pokusniceni neni prilis casu :-(

Byly by tedy v teto oblasti nejake zkusenosti ci postrehy?

Dekuji za ohlas(y) minule i budouci :-)
Slimag

--
If NT is the answer, you didn't understand the question.
                   -- stolen signature (linux-kernel na vger.rutgers.edu)