RedHat Linux/Glibc (Was: Re: CD RH 4.2)

Derfinak Jan derfinak na hron.fei.tuke.sk
Úterý Květen 5 19:53:16 CEST 1998

On Mon, 4 May 1998, Milan Zamazal wrote:

> Co jsem slysel, RedHat nema prilis stabilni jadro (napr. ve srovnani

Ako to myslis? Pokial ja viem, tak to co je v distribucii sa uz nemeni,
pokial to nie je nutne (oprava chyb).

> s Debianem).  Mit neco v distribuci je *vyznamny* rozdil oproti mit to
> v nejakem contrib.  Jinak velikost distribuce v danem pripade neni

Suhlasim s tym ze je to vyznamny rozdiel. Mne napriklad vobec nevyhovuje
napalovat si kazdu chvilu nove 2 alebo 3 CD, pretoze sa casto stava, ze ked
si prinesiem este teple CD, tak na internete zistim, ze je to uz stare.
Naproti tomu redhat ma na jednom CD zaklad, ktory tvori funkcnu distribuciu
a v contribe vzdy aktualne verzie. Co prinasa vyhodu prave v tom, ze k tymto
balikom netreba vydavat updaty, jednoducho sa tam vystavi novy balik. No a
potom este existuje PowerTools. A v podstate nie je problem nechat si na CD
vypalit cely contrib. Neviem sice jeho velkost, ale myslim, ze potom velkost
redhat CD s contribom bude porovnatelna, ak nie vacsia ako je velkost debianu.
Ale ako som povedal taketo viaccedeckove distribucie mi nevyhovuju.

> [...]

>     PJm: tomhle pripade glibc) k testovani...
>
> Ehm?  Sve baliky jsem prekompilovaval pro glibc na prelomu lonskeho
> cervna a cervence => mel jsem tehdy na svem pocitaci instalovan alespon
> castecne glibc Debian.  Tzn. tou dobou si kdokoliv mohl nainstalovat
> glibc Debian a zacit jej testovat.  A take to mnoho lidi udelalo,
> reportovali chyby a Debian maintaineri je opravovali.  To, ze ti lide
> z Debianu, kteri udelali obrovsky kus prace na glibc systemu, neciti
> potrebu sve zasluhy vytrubovat do sveta, vysledek jejich prace nijak

No ano, ale aky ma vyznam utajeny vyvoj? :) To ze si si nainstaloval glibc
debian a urobilo to este zopar ludi, ktori aktivne sleduju vyvoj debianu
malo len maly vyznam. Ako som pisal v predchadzajucom maile, kym glibc
pouzivalo len zopar fanatikov, zdalo sa, ze je v poriadku.

Inac to, ze RedHat spravil glibc distribuciu ako prvy ma az tak
neprekvapilo, pokial viem mal uz skusenosti s glibc na axp v RH 4.2.

> neovlivnuje.  Citovanemu tvrzeni tedy naprosto nerozumim -- Debian pro
> testovani glibc nemohl udelat vice.

Kazdy ma pravo na vlastny nazor.

					jano

----- I can't get no satisfaction -----