RedHat Linux/Glibc (Was: Re: CD RH 4.2)

Milan Zamazal pdm na informatics.muni.cz
Středa Květen 6 10:21:33 CEST 1998

    DJ: On Mon, 4 May 1998, Milan Zamazal wrote:
    :: Co jsem slysel, RedHat nema prilis stabilni jadro (napr. ve
    :: srovnani

    DJ: Ako to myslis? Pokial ja viem, tak to co je v distribucii sa uz
    DJ: nemeni, pokial to nie je nutne (oprava chyb).

Aha, spatne jsem si vylozil zamysleny vyznam slova "stabilni", omlouvam
se.

    DJ: Suhlasim s tym ze je to vyznamny rozdiel. Mne napriklad vobec
    DJ: nevyhovuje napalovat si kazdu chvilu nove 2 alebo 3 CD, pretoze
    DJ: sa casto stava, ze ked si prinesiem este teple CD, tak na
    DJ: internete zistim, ze je to uz stare.

Jak to souvisi s Debianem?

Ja jsem to myslel tak, ze contrib v RedHatu neni pod kontrolou
distribuce (opravte mne prosim, pokud se mylim).  Tzn. neaplikuji se na
nej kontrolni skripty, nevyuziva bug system, neni vazan na konkretni
verzi distribuce (snapshot), neprochazi testovacim procesem, atd.
Tzn. baliky v contrib asi nedosahuji kvality baliku z distribuce.

    DJ: No ano, ale aky ma vyznam utajeny vyvoj? :)

Utajeny?  Co je na nem tajneho?!

    DJ: To ze si si nainstaloval glibc debian a urobilo to este zopar
    DJ: ludi, ktori aktivne sleduju vyvoj debianu malo len maly
    DJ: vyznam. Ako som pisal v predchadzajucom maile, kym glibc
    DJ: pouzivalo len zopar fanatikov, zdalo sa, ze je v poriadku.

Aha, uz asi rozumim.  Takze Debian mel udelat nejaky release jako
RedHat, aby vice lidi pouzivalo nestabilni system?  To by mozna nebyla
spatna myslenka, ale neslo to ze dvou duvodu:
1. Byla by to vyznamna prace navic a oddalil by se tim jeste vic
   Debian 2.0.
2. Jak uz tomu bohuzel byva, rada lidi by takovou verzi mylne pokladala
   za normalni Debian a uskodilo by to tedy povesti Debianu.
Takze trvam na tom, ze Debian v tomto smeru nemohl udelat pro free
software vice.

Milan Zamazal

--
Z Meta-FAQ teto konference:
o V konferenci linux na muni.cz je povoleno pouzivat ceskeho, slovenskeho a