COMPAQ Prosignia?

Středa Květen 6 09:39:06 CEST 1998

> Jestli ten setup nahodou nebude tim, ze je tam EISA :-). Jinak - s tema
> parametrama jsem kecal - je tam jeden kvuli pameti - nedokaze to najit
> pamet nad 32 MB. Z hlavy parametr nevim, ale v doc k lilo nedo loadlinu ho
> urcite najdete.

Nechci kecat, protoze ten stroj tu neni...
EISA v Compaqu skutecne byla (drive). V tomhle je (podivam se dneska) PCI
a ISA a _vsechno_ (tj. i ty PCI karty) se konfiguruje rucne z toho setupu.
Po "automaticke" konfiguraci to tele dalo interni i PCI kartu na stejne
IRQ. To se pak clovek nestaci divit...

Chtel jsem jen rict, ze me vytaci, kdyz se PC snazi byt pomoci
priblbleho SW chytrejsi nez ja (treba kdyz W'95 "naleznou" novy HW). Zlaty
jumpery!
--
                        Milan Kerslager, admin of spsselib.hiedu.cz
                        Monkey Linux, The Minimal Linux Distribution