COMPAQ Prosignia?

Jan Lan lan na pisek.anet.cz
Středa Květen 6 09:31:03 CEST 1998

On Wed, 6 May 1998, Milan Kerslager wrote:

> [...]

zas jsem se uklepnul - je to 16MB

> Nechci kecat, protoze ten stroj tu neni...
> EISA v Compaqu skutecne byla (drive). V tomhle je (podivam se dneska) PCI
> a ISA a _vsechno_ (tj. i ty PCI karty) se konfiguruje rucne z toho setupu.
> Po "automaticke" konfiguraci to tele dalo interni i PCI kartu na stejne
> IRQ. To se pak clovek nestaci divit...

je mozny ze compaq udelal i verzi s PCI slotama, ja jsem mel k dispozici
stroj, kde byla 486/DX2 66MHz a byla tam jen ISA/EISA sbernice - proto
jsem narazel na ten setup. Jinak souhlasim s tim, ze starej dobre BIOS ve
svabu je podstatne rychlejsi a hlavne funguje pokud ma clovek k dispozici
(tim myslim zasunutou/pripojenou :-)) videokartu a klavesnici :-) - zadna
mechanika.

> Chtel jsem jen rict, ze me vytaci, kdyz se PC snazi byt pomoci
> priblbleho SW chytrejsi nez ja (treba kdyz W'95 "naleznou" novy HW). Zlaty
> jumpery!

co dodat ?

	Honza Lan