Konfigurace X-WIN v RH 5.0

Pavel Lisy pali na tmapy.cz
Středa Květen 6 12:51:44 CEST 1998

Mel bych par dotazu ke znalcum AnotherLevel konfigurace v RH 5.0.

1. Potreboval bych si nastavit jine fungovani oken a to tak, ze se mi
pri presunu kurzoru stane okno aktivni a pri kliknuti na nej
nevyskoci nahoru.

2. Pokud mam nastaveny FvwmButtons (ve kterych je xconsole a pager):
Style "FvwmButtons"     StickyOnTop, WinCircSkip
tak jsou stale navrchu, coz mi vadi (protoze pod nimi mizi dost
velka plocha). Pokud pouziju z RH default X menu polozku "Windows
operations/Lower", tak spadne dolu a zacne se chovat jako kazde jine
okno. Pokud ale StickyOnTop vypnu, tak zustava jen na jedne
obrazovce, takze mi po prepnuti v pageru zmizi. Jak na to?

3. Zajimalo by me, kde se nastavuje menu v vetvi programs, pripada
mi to nejak automatizovane, ale nepochopil jsem jak a co delat pokud
tam chci rucne neco pridat.

4. Zjistil jsem, ze po instalaci nekterych baliku se automaticky
objevi poloza v menu, nevite jak se to deje.

Staci mi nakopnuti spravnym smerem, pokousel jsem se hledat v
dokumentaci, ale v te anglictine mi neni vse uplne jasne a navic
nevim jaky angl. termin k mnou hledane vlastnosti patri, tak nevim,
co vlastne hledat.

Poradte nebo doporucte co cist.

Pavel

  Pavel Lisy --- system administrator (Linux, Solaris, WinNT)
  _________
 |         |              T-MAPY s.r.o.
 |__     __|              Nezvalova 850       tel. +420 49 5513335
    |   |                 Hradec Kralove      fax. +420 49 5513371
   M A P Y                500 02            E-mail: pali na tmapy.cz
    |___|                 Czech Republic Europe