Konfigurace X-WIN v RH 5.0

Jiri Jindra jindra na rak.radio.cz
Středa Květen 6 12:12:25 CEST 1998

Dobry den
> 3. Zajimalo by me, kde se nastavuje menu v vetvi programs, pripada
> mi to nejak automatizovane, ale nepochopil jsem jak a co delat pokud
> tam chci rucne neco pridat.
>
> 4. Zjistil jsem, ze po instalaci nekterych baliku se automaticky
> objevi poloza v menu, nevite jak se to deje.

Odbornik sice nejsem ale
mne se podarilo pridavat polozky do menu nasledujicim zlusobem:

v adresari /etc/X11/wmconfig (nazvem si nejsem jist, nesedim u Linuxu)
jsou soubory, predstavujici jednotlive polozky v menu "programs".
Jeden jsem si zkopiroval, upravil mirne jeho obsah (pamatuji si, ze prvni
slovo kazdeho radku musi zacinat nazvem samotneho souboru!, kdyz si
prohlidnete obsah nekolika souboru, jiste Vam to bude hned jasne) a
restartoval jsem X.

--
Jiri JINDRA
Fakulta rizeni a informacni technologie, VSP Hardec Kralove