NFS obecne :-) (Was: Re: NFS klient pro WIN)

Pavel Machek pavel na elf.ucw.cz
Středa Květen 6 09:59:41 CEST 1998

Ahoj!

>    > Ale v dnesni dobe samby se mi zda pouzivani NFS jako prezitek,
>    > mozna i zvrhlost.
>    > (Doufam, ze subjekt odradil od cteni zastance NFS ;-)
>
> souhlasim s Vami. Pouze mam jednu vyhradu k Vasemu tvrzeni :-) NFS
> byla zvrhlost i v dobe, kdy Samba jeste neexistovala - staci si
> precist nejakou specifikaci NFS a kazdemu hned svitne... No nic.

Jak resi samba reboot serveru? [Sorry za neznalost. Jen bych chtel
vysvetlit ze vetsina z *opravdu* hnusnych veci na NFS pochazi z toho
ze to chteli bezstavovy. COz je vice mene rozumny.

								Pavel
--
I'm really pavel na atrey.karlin.mff.cuni.cz. 	   Pavel
Look at http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~pavel/ ;-).