NFS obecne :-) (Was: Re: NFS klient pro WIN)

snajdr na pvt.net snajdr na pvt.net
Středa Květen 6 21:23:55 CEST 1998

> Jak resi samba reboot serveru? [Sorry za neznalost. Jen bych chtel
> vysvetlit ze vetsina z *opravdu* hnusnych veci na NFS pochazi z toho
> ze to chteli bezstavovy. COz je vice mene rozumny.

No jak :-)
BTW2: A co atributy, uzivatelska prava ..? :)
BTW2: Podarilo se nekomu vytvorit pojmenovanou rouru na smbfs
a prohnat ji nejaka data? Me se ji podarilo vytvorit, ale
data ji neprosla resp. tam jo, ale ven ne :)

S pozdravem
   Petr Snajdr