Zvukova a radiova karta

Michal Kocer kocer na ipex.cz
Středa Květen 6 22:39:21 CEST 1998

Dobry den!
> Chci si koupit zvukovou a radiovou kartu. Jeden clovek mi nabizi
> original soundblaster 16 se zabudovanou radio karou. Nevite nekdo o
> co jde ???? Rozchodim to v linuxu ????
> Pokud si myslite, ze to neni to prave poradte mi neco jineho.
> PS: Musi to behat v linuxu a Win NT.

Provozujeme snad vami uvedenou zvukovku s FM radiem k plne spokojenosti.
Ta nase zvukovka je PnP, ale nebyl vubec problem ji pomoci ji i
FM radio nastavit pomoci isapnptools (nevim zda ten nazev je prasny,
pisi z domova).
V linuxu se to chova tak, jako kdyz mate zvlast SB a zvlast FM Radio, tj.
k ovladani FM Radia se po mirne uprave (adresa portu) da pouzit software,
ktery lez na sunsite.unc.edu  tusim v adresari /pub/Linux/sound/radio.
Software k radiu, ktery jsem zatim rozbehal neumi vyuzit FM Radio kartu
uplne, nejde napriklad pouzit automaticke vyhledavani stanice ...
A zel v prilozenem manualu neni zadny popis hardware, tam je pouze
o tom kam prilozit ukazovatko polohovaciho zarizeni...
Mozna nekdo poradi..

Mimochodem, vyvojova jadra maji krome ovladace k SB take i ovladac
k FM radiu k nemuz se pak prostupuje prez /dev/radio, zatim jsem to
nezkousel.

Hezky den preje
			MK

--
Michal Kocer <kocer na ipex.cz>                         _OoO_
http://doppler.thp.univie.ac.at/~kocer           _0oO Mcha_Oo0_