Zvukova a radiova karta

Michal Kocer kocer na ipex.cz
Čtvrtek Květen 7 09:13:58 CEST 1998

Ta karta, o niz jsem psal ve svem predchozim dopise je
nese oznaceni SF16-FMI, jde o Creative ViBRA16C PnP s FM Radio.
Karta se dodava se software pro Win95 a NT. A jak jsem jiz psal
se SB neni problem a s FM Radiem lze po zmene adresy portu ve zdrojich
pomoci dostupneho software pro FM Radio karty take pracovat.

Pekny den preje
		MK