kopirovac diskety s "vadnym" sektorem?

x6626 na cbu.pvtnet.cz x6626 na cbu.pvtnet.cz
Čtvrtek Květen 7 09:38:10 CEST 1998

> Date:          Wed, 6 May 1998 19:57:09 +0200 (MEST)
> From:          Vladimir Michl <michlv na risc.upol.cz>
> To:            Multiple recipients of list <linux na muni.cz>
> Subject:       Re: kopirovac diskety s "vadnym" sektorem?

Vlcek udvik, Noel-Plus

Tak tohle bohuzel ne, CRC soucty na konci kazdeho sektoru si generuje
HW radice bez zasahu uzivatele. Takze vyrobit takovouto chybu nelze
SW prostredky.

>  Myslim, ze na normalnim PC to udelat nepujde. Ja jsem zkousel udelat neco
> podobneho (stopa s nekolika sektory ruzne delky) a ztroskotal jsem na radici
> disket.

Nejsem o tom tak docela presvedceny, je ale nutne obracet se primo na
porty radice a naplnit formatovaci tabulku prislusnymi parametry.
Celkem slusny info o tomto kze nalezt v TechHelpu...