kopirovac diskety s "vadnym" sektorem?

Vladimir Klejch kleo na penguin.mendelu.cz
Čtvrtek Květen 7 09:20:02 CEST 1998

On Wed, 6 May 1998, Vladimir Michl wrote:

>  Myslim, ze na normalnim PC to udelat nepujde. Ja jsem zkousel udelat neco
> podobneho (stopa s nekolika sektory ruzne delky) a ztroskotal jsem na radici
> disket.
>
> Pro kopirovani by bylo treba cist celou stopu, tak jak je zapsana a to
> radice v PC neumi (radice WD.... jsou na tom lip).

Zdravim

No a co pouzit pro tento pripad progra,ky typu Norton Utilities, kde je
mozne oznacit libovolny blok na disku ci diskete za vadny (BAD block) i
kdyz je uplne v poradku. To by pro oblafnuti toho programu, co si
kontroluje svoji instalacni disketu s umelou chybou melo stacit ...
Neni to sice reseni pomoci linuxu ale je to mozna schudna metoda ...

	Zatim  ...
				Kleo

Vladimir `KLEO' Klejch     	Kleo na iris.mendelu.cz
PS: Windoze95 nemuze byt virus ...
	Virus je inteligentne naprogramovany a neco dela  ...