mrznouci df

Stanislav Meduna stano na etm.co.at
Pátek Květen 8 09:22:03 CEST 1998

> BINGO, opravdu jsem mel binec na rootu. A je to presne ten pripad, ktery tu
> dneska uz byl citovany, linux nerekne ani pip, zadny timeout na hda, spatny
> inode nebo co ja vim, proste si padesat dni bezi a pak pustim fsck a ejhle,
> na disku mam 15 zero dtime a dva duplicate blocks.

BTW, pokial ide o zero dtime, jeden znamy si vsimol podivnu korelaciu
tohoto javu so spustanim ldconfigu (RH 5.0) a zda sa, ze ma pravdu.

Ziadnu inu chybu mi Linux (a pouzivam ho niekedy od 1.0.volaco az po
momentalne 2.1.99 doma a niekolko dalsich 2.0.3x je vo firme
a u zakaznikov) v zivote na ext2 filesysteme nevyrobil a vsetky
vypadky prudu a.p. taktiez prezil bez problemov, ktore by nedokazal
pri boote opravit (co sa zdaleka neda povedat napr. o hfs na HP-UX).

V pripade ext2 a jadra, ktore nie je prave 2.1.44 (ci ktore to Linus
robil cca 9 mesiacov pred narodenim druhej dcery :-)) som na 99%
presvedceny, ze problemy ma na svedomi hardware. Ak je to IDE disk,
ten _nema_ detekciu chyb medzi radicom a diskom a nejaky glitch
bez problemov prejde az na disk. A na to za nepriaznivych okolnosti
staci dlhsi kabel k disku, nehovoriac uz o taktovaniach zbernic
na 83 MHz a.p.

Zdravi
--
					Stano