kopirovac diskety s "vadnym" sektorem? (vol. II)

Vlcek Ludvik x6626 na cbu.pvtnet.cz
Pátek Květen 8 12:03:57 CEST 1998

> [...]

> napr INT13 do vlastnich rutin, jako to slo pod DOSem ?
>
> Pokud ano, a chtel bych tak strasne moc nejaky ten chraneny
> program spustit, tak bych se nezabyval vyrobou vadneho sektoru,
> ale sel bych na to touto cestou. Odklonit INT13, hlidat si
> AH=2 (cteni), DL=0 (1. fdd), pak to cislo sektoru prepocitat na
> cislo povrchu, stopy, sectoru (DL, CX), no a pokud by to souhlasilo,
> tak nastavit carry-flag, do AH nastavit 10H a provest navrat bez
> vlastniho pristupu na disketu. A chyba CRC je na svete.
>
> Pokud to zde tak nelze, tak me omluvte. V Linuxu jeste

Dle mych informaci toto nebude v Linuxu tak jednouche. Linux
"netusi", ze PC board ma neco jako BIOS. Proste ho neptrebuje, nebere
na vedomi. Muselo by asi sahnout do strev v jadru a to si to asi
nenecha jen tak libit ...