SCSI Radic Adaptec AVA-1505

Petr Kubicek kubicek na mathesius.ff.cuni.cz
Pondělí Květen 11 18:00:31 CEST 1998

According to Pavel Satny Jr.:
>  Dobry den,
>  ten radic urcite jede, mam ho na jednom z pocitacu.
>  Je potreba prelozit jadro s podporou radice aha152x
>  a potom pri zavadeni systemu psat ( nebo dat
>  do lila) kde je ma vzit;
>
>  treba aha152x=0x340,11
>
>  akorat jsem zjistil, ze pokud ma deska radice
>  BIOS, musi se vypnout. Jinak mi to nejede.
>  A v kazdem pripade musi byt adresa i/o a irq spravne!!
>  Pavel.

Asi bych k tomu jeste pridal. Musite mit "jumpery" na desce ve
standardni konfiguraci, tedy zapojeny pouze treti od shora (ISA
sbernice je dole) a zaroven povolene IRQ 11 pro ISA v BIOSu Vaseho
MB (pocitam ze mate PCI) byva to v sekci pro PCI :-), tak Vam to
musi chodit. Dost jsem se s touhle potvorou nazlobil, ale takhle
chodi bez problemu.

Petr