SCSI Radic Adaptec AVA-1505

Pavel Satny Jr. ersat na fce.vutbr.cz
Pondělí Květen 11 12:47:39 CEST 1998

 Dobry den,
 ten radic urcite jede, mam ho na jednom z pocitacu.
 Je potreba prelozit jadro s podporou radice aha152x
 a potom pri zavadeni systemu psat ( nebo dat
 do lila) kde je ma vzit;

 treba aha152x=0x340,11

 akorat jsem zjistil, ze pokud ma deska radice
 BIOS, musi se vypnout. Jinak mi to nejede.
 A v kazdem pripade musi byt adresa i/o a irq spravne!!
 Pavel.