Videorezimy v X

Pondělí Květen 11 20:14:32 CEST 1998

On Thu, 7 May 1998, Tomas Valusek wrote:

> Mam na svem pocitaci grafickou kartu S3 864 s 1 MB RAM aSDAC 86C716. Kdyz
> jsem mel nainstalovany RH 4.2, nabizely mi X sirokou paletu videorezimu
> pocinaje krasnym 320x200 pri virtualni plose 1024x768 (nejkvalitnejsi mozna
> lupa) az po 1024x768. Po nejake dobe jsem disk preformatoval a nainstaloval
> RH5.0 - a ted mi to nechce dovolit jine rezimy nez 640x480 a 800x600.
[...]
> Co mam delat?

Co treba konzultovat (a znovupouzit) XF86Config ze zalohy, kdyz tam jeste
byl RH4.2?

Pokud zaloha neexistuje, tak smula (ovsem, kdo nezalohuje, ten si potize
zaslouzi). Pak jedine rucne editovat XF86Config a zkouset a zkouset
(postup je konecny, vzhledem k omezeni diskoveho prostoru existuje jen
konecne mnoho ruznych konfiguraci <g>).