kopirovac diskety s "vadnym" sektorem? (vol. II)

Michal Safranek SAFRA-MI na ddm.jhrnet.cz
Čtvrtek Květen 7 20:27:13 CEST 1998

Zdravim,

> Tohle by principialne fungovalo. Potiz nastane pri praktickem
> pouziti. Zalezi totiz na aktualnim umisteni tohodle sektoru. Jestli
> je menzi prbnimi, nebo treba posledni. Pokud je posledni a
> naformatuju ho jako "dlouhej", tak mi muze s klidem prepsat prvni

Proc formatovat jako dlouhej ??? Asi si trochu nerozumime ....
Dlouhe cteni a dlouhy zapis je to same jako normalni cteni a normalni
zapis, s tim rozdilem ze pri dlouhem cteni/zapisu se precte/zapise
jeste CRC (asi 4B) takze zadne formatovani, ale rovnou celou disketu
dlouze precist a dlouze zapsat .... :)

> sektor. Mozna by fungovala kombinace jaksi "naopak". nejdriv
> "vyrobit" ten dlouhej sektor, pak v druhym kole naformatovat je ten
> potrebny pocet "normalnich sektoru". tim by se mel poskoti format
> onoho posedniho dlouheho z predchoziho kola

Opet, proc poskozovat ??? Ja si myslim, ze je tento sektor jen
*naoko* poskozen a jsou v nem treba licencni udaje ... program
provede dlouhe cteni onoho spatneho sektoru a hle .... lic. udaje
jsou zde .... osobne toto hodnotim jako vcelku dobry zpusob
zabezpeceni licence ... (lepsi nez nastavovani volume, nebo datumu a
casu souboru ... ;) )

> Vadnym sektorum zdar

Tak nejak ...

> L.Vlcek

S pozdravem
                 M. Safranek

      Michal Safranek ; Vajgar 703/III ; J.Hradec ; 377 04
     tel:+420 331 245 31 FRI-SUN ; +420 361 276 051 MON-THU
    mail: safra-mi na ddm.jhrnet.cz | safranek na jhr.bohem-net.cz
 Microsoft neni odpoved. Microsoft je otazka, a odpoved zni NE.