pretizeni linuxu

Martin Vysohlid vysohlid na sco.ipp.cas.cz
Úterý Květen 12 09:48:56 CEST 1998

Preju pekny den!

Zkousel jsem hodne zatizit linux. 40 klientu z vedlejsiho pocinace
(rychlejsiho) na nej soucasne uploadovalo asi 50MB soubory. Na linuxu
bezel wu-ftpd a zpocatku se zdalo, ze i kdyz se na linuxu skoro neda nic
jineho delat, tak uploady uspesne pokracuji.

Po chvili chvili se vsak nejak "zamrznul" a jedine, ceho jsem si vsimnul
bylo, ze asi kazdou vterinu vypisoval na consoli hlasku
scheduling interupt <nejake cislo>

Co to znamena?

Odpojeni od site (ethernet) ani ctrl-alt-del nepomohlo, odpojeni od site
(220V) ano ;-).

Byla to pouze 486DX4/100MHz 16MB pameti. Mozna i trochu swapoval. Pred
zamrznutim byla velikost pouziteho swapu asi 5MB. Omlouvam se za neprilis
presne informace.

Jadro 2.0.32.

Martin