Ceska klavesnice (Cstools - kde se daji sehnat ?)

Zdenek Kabelac kabi na fi.muni.cz
Úterý Květen 12 12:32:38 CEST 1998

Snek wrote:

> Jiz je "dohodnut" standart klavesnice a snad to konecne uzavru.
> (Pokud se to povede tak mozna jiz zitra .-)
>
> Pracovni neuplnou verzi naleznete na
> http://linux-cz.inecnet.cz/www/cestina/cz-kbd.html
> http://linux-cz.upce.cz/www/cestina/cz-kbd.html (CesNet)

To jsem se zase pobavil - jak muze nekdo priradit klavese Alt nejakou
funkci
tomu opravdu ale opravdu vubec nerozumim - vzdyt Alt je meta klavesa.

Ja osobne pouzivam jeden soubor Xmodmap se tremi klavesnicemi
(Normal US, Ceska, Ceska zvracena (tj. vraci kody do isolatin1 a kdyz
ma clovek isolatin2 font tak mu to funguje)) a prepinam je klavesou
a nemam problem.

--
		Odstranite-li ve Windows95 vsechny chyby
			budete mit prazdny disk