Linux na notebooku

Roman.Dubravsky na walterbuttler.com Roman.Dubravsky na walterbuttler.com
Úterý Květen 12 15:25:18 CEST 1998

Vazeni pratele,

obavam se, ze jsem se zakousl do prilis velkeho sousta, kdyz jsem si pro
prvni seznameni s Linuxem zvolil jeho instalaci na notebook. V radkovem
rezimu se mi rozbehl, nicmene nejsem schopen rozbehnout sit a X. Prosim
dejte mi nekdo alespon vedet, jestli je to s timto hardwarem vubec mozne
nebo jestli tudy cesta nevede... Postrceni spravnym smerem potesi.

Linux: Red Hat 5.0 z knihy Pouzivame Linux
Notebook: Acer P6300, iP166MMX, 64 MB RAM
Graficky adapter: NeoMagic MagicGraph 128XD, 2 MB RAM
Displej: TFT 1024x768
Sitovy adapter: Planet ENW-3501 PCMCIA

Dekuji
Hezky den