Linux na notebooku

Snek finurad na ova.comp.cz
Úterý Květen 12 15:41:29 CEST 1998

Roman.Dubravsky na walterbuttler.com wrote:

> Vazeni pratele,
>
> obavam se, ze jsem se zakousl do prilis velkeho sousta, kdyz jsem si pro
> prvni seznameni s Linuxem zvolil jeho instalaci na notebook. V radkovem
> rezimu se mi rozbehl, nicmene nejsem schopen rozbehnout sit a X. Prosim
> dejte mi nekdo alespon vedet, jestli je to s timto hardwarem vubec mozne
> nebo jestli tudy cesta nevede... Postrceni spravnym smerem potesi.

Muj zazitek s notebookem Toshiba naleznete na
http://linux-cz.inecnet.cz/www/notebook
http://linux-cz.inecnet.cz/ftp/XF86Config

Xy jdou vetsinou robehat s svga rezimem, pomoci
prepoctenim "vidmodu". (soft mohu poslat)

Sit je zavisla na existenci kompatibilniho
driveru pro PCMCIA, ja jsem skoncil u plipu.

Monitorovani baterie a APM rezimy jsou take vpohode.

Jinak vas mozna navede
http://www.cs.utexas.edu/users/kharker/linux-laptop/
http://hyper.stanford.edu/HyperNews/get/pcmcia/home.html

S pozdravem Snek.