Ceska klavesnice (Cstools - kde se daji sehnat ?)

Jan Serak xserak na fi.muni.cz
Úterý Květen 12 15:34:11 CEST 1998

Rudolf Ulč wrote:

> Myslim, ze pokud by se melo neco dostat primo do oficialni distribuce
> linuxu, melo by to podle meho nazoru splnovat "dohodnuty standart" nebo
> alespon jeho pracovni verzi, ktera je uz zverejnana pomerne dlouhou dobu
> na to aby se baliky sw tomu zacaly prizpusobovat. Sleduji konferenci Linux
> cca 1/2 roku a problem sjednoceni klavesnic a standartu se tam, pokud si
> dobre pamatuji, moc nekonzultoval.
To me zajima. On existuje nejaky standard, jak ma vypadat ceska
klavesnice? Nebo nekdo vyviji iniciativu v tomto smeru? A jake
jsou jeho cile?

> S pozdravem
>
> Ruda

Co znamena  ^^^^^^^^ a co znamena "standard", resp. ci je, ceho se
tyka atd. (btw. nerad bych se dozil doby, kdy se bude rikat i o lidech
mimo M$, ze jsou schopni _cokoli_ prohlasit za standard)?
--
						Jan Serak

P. S.:
Pokud mi neco unika, prosim, nekamenujte mne...