Ceska klavesnice (Cstools - kde se daji sehnat ?)

Pavel Hanak hanak na brailcom.cz
Úterý Květen 12 17:27:09 CEST 1998

    JS: To me zajima. On existuje nejaky standard, jak ma vypadat ceska
    JS: klavesnice? Nebo nekdo vyviji iniciativu v tomto smeru? A jake
    JS: jsou jeho cile?

Viz - http://www.freesoft.cz/cz/projekty.html

    JS: Co znamena ^^^^^^^^ a co znamena "standard", resp. ci je, ceho
    JS: se tyka atd. (btw. nerad bych se dozil doby, kdy se bude rikat i
    JS: o lidech mimo M$, ze jsou schopni _cokoli_ prohlasit za
    JS: standard)?  -- Jan Serak

Standard je nutnost. Podstatne je to sluvko _cokoli_. Tedy za standard
neni mozno prohlasit cokoli, ale musi to byt neco, co si zaslouzi takove
oznaceni. Kazdy uzivatel ma moznost rici co si o dane veci mysli,
pricemz je samozrejme nezbytny koordinator teto veci, a timto
koordinatorem je pan Petr Stanek.

S pozdravem

--
Pavel Hanak