ANNOUNCE: groff-latin2 (puvodne groff_cz)

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Úterý Květen 12 15:25:58 CEST 1998

[ Pokud jste neco podobneho uz dostali, omlouvam se. Vypada to, ze nezvladam
  moderni technologie :-]

	Vyrobil jsem novy groff-latin2 (puvodne groff_cz) - obsahuje
zarizeni devlatin2 a devlatin2cp852. Balik se da pouzit zejmena pro
prohlizeni ceskych manualovych stranek.

	Na ftp.fi.muni.cz:/pub/localization/groff je jednak .tar.gz
archiv s instalacnim skriptem (k pouziti na jakykoli UN*X, nebo
k vytvoreni napriklad debianovskeho baliku) a dale .src.rpm a .noarch.rpm
pro RedHat (5.0, asi bude chodit i na starsich, jen musite mit dostatecne
novou verzi RPM). RPM soubory jsou PGP-signovane klicem, jehoz fingerprint
mam v signature. Jinak .tar.gz soubor obsahuje i spec-soubor, takze
RPM je take mozne vytvorit pomoci "rpm -ta groff-latin2-1.1.tar.gz".

	Budu se snazit protlacit zarizeni devlatin2 do oficialniho
groffu, ale nevim, jestli se mi to podari. Ocekavam pripominky k tomuto
baliku.

-Yenya

--
\ Jan "Yenya" Kasprzak <kas at fi.muni.cz>       http://www.fi.muni.cz/~kas/