Linux na notebooku

Jiri Arazim jiri_arazim na datart.cz
Úterý Květen 12 17:55:51 CEST 1998

> Vazeni pratele,
>
> obavam se, ze jsem se zakousl do prilis velkeho sousta, kdyz jsem si pro
> prvni seznameni s Linuxem zvolil jeho instalaci na notebook. V radkovem
> rezimu se mi rozbehl, nicmene nejsem schopen rozbehnout sit a X. Prosim
> dejte mi nekdo alespon vedet, jestli je to s timto hardwarem vubec mozne
> nebo jestli tudy cesta nevede... Postrceni spravnym smerem potesi.

O instalaci na notebooka jsem se pokousel taky a instalace se mi
nepovedla kvuli jeho konfiguraci. Konkretne se jedna o 486-33, 4MB
RAM, 250 MB HDD. Instalaci jsem vyresil tak ze jsem disk vymontoval a
nainstaloval na stolnim pocitaci a potom jsem ho prekonfiguroval -
sice chodi ale pomalu. Ohledne sitovani tak to mi nefunguje protoze
to nema PCMCIA slot a sitovou kartu na paralernim portu jsem
nerozchodil (nestandartni paralerni port - hold notebook)

Jinak tu mam jeste jednoho notebooka s PCMCIA, kde vse funguje bez
problemu, jedna se o konfiguraci 486-66, 16 MB RAM, 1.2 MB HDD.
sitova karta New Media. Tento notebook ma standartni
(neprekompilovane) jadro, s tim ze je podpora klasicka pro PCMCIA
sloty, vylozene nic nestantandartniho tam neni..

S X-kama jsem to nezkousel, protoze ani jedna konfigurace se na to
moc nehodi.

   Datart  International
   jiri_arazim na datart.cz
   http://www.datart.cz