HELP napsal jsem mv /* /scripts/ jako root

Úterý Květen 12 20:00:59 CEST 1998

vlach na mail.stand.cz (Vlach Vladimir) writes:

> Ano ja jako vul napsal tento prikaz:
> mv /* /scripts
>
> kdyz prijdu do /scripts/bin a napisi ./ls tak to nefunguje,
> ale pwd finguje vsude.

pwd je interni prikaz shellu. Pokud si vzpominam, tak mi fungoval i po
zadani "rm -rf /" ;-).

> Stejne nevim, jak se naloguji, kdyz jsou v /etc/passwd nastaveny
> cesty (nyny neplatne)

Nijak. Nejjednodussi bude nabootovat z diskety a spustit
# fsck /dev/hda1   (tam kde je /)
protoze se Vam nezdari ani korektni shutdown (domnivam se).
Pak bude nasledovat:
# mount /dev/hda1 /mnt
# cd /mnt/skripts
# mv * ..               # pripadne jen nektere adresare a soubory
# cd /
# umount /mnt

Pak uz staci rebootovat a melo by to fungovat jako driv ;-) Pres tu
sit to pravdepodobne nepujde, ale na 100% to vyloucit nemohu - nevim
jake staticky linkovane programy mate na disku. (Mozna ani nepujdou
spustit).

--
A. Malusek  (malusek na ujf.cas.cz)
UJF AV CR