HELP napsal jsem mv /* /scripts/ jako root

Dan Ohnesorg, admin of POWER dan.ohnesorg na feld.cvut.cz
Úterý Květen 12 21:04:55 CEST 1998

On 12 May 98 at 20:13, Alexandr Malusek wrote:

> Nijak. Nejjednodussi bude nabootovat z diskety a spustit
> # fsck /dev/hda1   (tam kde je /)
> protoze se Vam nezdari ani korektni shutdown (domnivam se).
> Pak bude nasledovat:
> # mount /dev/hda1 /mnt
> # cd /mnt/skripts
> # mv * ..               # pripadne jen nektere adresare a soubory
> # cd /
> # umount /mnt
>
> Pak uz staci rebootovat a melo by to fungovat jako driv ;-) Pres tu
> sit to pravdepodobne nepujde, ale na 100% to vyloucit nemohu - nevim
> [...]

Podle mne nebude problem s dynamicky linkovanymi softy, ale s pravy.
mv shazuje SU  bity a mam za to, ze bez nejakeho toho --preserve
owner i meni vlastnika.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311
Kdyz jdes do sebe, nezastavuj pred kazdou hospodou.