Wanted: Linuxove noviny a pravidelna rubrika WWW servery

Pavel Janik ml. Pavel.Janik na inet.cz
Středa Květen 13 01:29:10 CEST 1998

Preji prijemny den,

v posledni dobe vznika mnoho novych (a zajimavych) serveru, ktere
obsahuji spoustu informaci o nasem operacnim systemu. Bohuzel uz neni
v silach zadneho jedince tyto servery sledovat a prave proto bych
chtel, aby kazde cislo Linuxovych novin obsahovalo popis jednoho
zajimaveho WWW serveru venovaneho Linuxu. Bohuzel me casove moznosti,
ktere jsem ochoten (ci spise schopen) venovat Linuxu jsou jiz
vycerpany (moje pritelkyne rika precerpany ;-) a tak hledam nekoho,
kdo bude ochoten kazdy mesic prozkoumat jeden tento server a seznamit
ostatni ctenare Linuxovych novin s jeho obsahem.

Zajemci necht mi prosim napisi.

Dekuji.

P.S. A kdo by si myslel, ze je tenhle dopis off-topic, tak jej hned
vyvedu z omylu - zkuste se podivat na http://www.v.nu/core/Bochs/ a
zasnete... Ja zasnu jeste ted... Kdo se uvoli a napise o tom vice do
Linuxovych novin?

--
Pavel Janik ml.
Pavel.Janik na inet.cz