Ceska klavesnice (Cstools - kde se daji sehnat ?)

Milan Zamazal pdm na informatics.muni.cz
Středa Květen 13 13:27:51 CEST 1998

    PH: Standard je nutnost. Podstatne je to sluvko _cokoli_. Tedy za
    PH: standard neni mozno prohlasit cokoli, ale musi to byt neco, co
    PH: si zaslouzi takove oznaceni. Kazdy uzivatel ma moznost rici co
    PH: si o dane veci mysli, pricemz je samozrejme nezbytny koordinator
    PH: teto veci, a timto koordinatorem je pan Petr Stanek.

Jeste bych dodal, ze v danem pripade se ma samozrejme jednat o nepsany
standard, proto se v teto souvislosti snazim pouzivat slovo `standard'
v uvozovkach.  Ja osobne necitim potrebu napr. podoby ceske
programatorske klavesnice prosazovat do CSN. :-) Jde o to, aby autori
ceskych klavesnic v programech pro free softwarove programy meli i jinou
moznost nez tam placnout "nejakou ceskou klavesnici" a uzivatel se pak
mohl zblaznit z toho, ze v libovolnych dvou programech neni ceska
klavesnice identicka.

Milan Zamazal

--
Z Meta-FAQ teto konference:
o V konferenci linux na muni.cz je povoleno pouzivat ceskeho, slovenskeho a