Problem se siti

Vlcek Ludvik x6626 na cbu.pvtnet.cz
Středa Květen 13 17:59:30 CEST 1998

> Date:          Wed, 13 May 1998 15:47:04 +0200 (MEST)
> From:          "Milan Cervenka Ing. K302" <CERVENM3 na feld.cvut.cz>
> To:            Multiple recipients of list <linux na muni.cz>
> Subject:       Problem se siti

> Zdravim,
>     poradil by mi nekdo, co muze zpusobovat, ze linux v pohode najde
> ISA NE2000 na spravnem portu a IRQ, ale nicmene hlasi, ze "network is
> unreachable"?

Tak v teto cvhili si musim pripomenout Murphyho zakon pravici, ze na
kazdou slozitou otazku existuje nejmene jedna jednoducha, snadno
pochopitelne nespravna odpoved ...
Jinymi slovy tech pricin muze byt relativne velmi mnoho
 - jaky protokol ma sit umet ?
 - je nastavena podpora potrebnych protokolu v jadre ?
 - ...