Problem se siti

Jan Havlicek havlicek na vse.cz
Středa Květen 13 18:54:24 CEST 1998

Vlcek Ludvik wrote:

> Tak v teto cvhili si musim pripomenout Murphyho zakon pravici, ze na
> kazdou slozitou otazku existuje nejmene jedna jednoducha, snadno
> pochopitelne nespravna odpoved ...
> Jinymi slovy tech pricin muze byt relativne velmi mnoho
>  - jaky protokol ma sit umet ?
>  - je nastavena podpora potrebnych protokolu v jadre ?

*** Ja bych pridal jeste jednu vec. PRIPOJIT ETH KABEL, pripadne overit,
jestli je fakt zivej. Beze srandy, stalo se mi, ze jsem se nad necim
podobnym trapil asi pul hodiny, a pak jsem si uvedomil, ze mi do ty moji
mistnosti vedou dva koaxy. Jeden byl napajenej z HUBu na ucebne, a
protoze uz bylo pozde, tak sluzba tu ucebnu zavrela a shodila tam
pojistky. Tim vypnula i ten HUB. To ale bylo prekvapeni :))

Druhej pocitac, co byl na tom druhym kabelu mi samo porad bezel.

HOnza

--