HELP napsal jsem mv /* /scripts/ jako root - HOTOVO

Pavel Hanak hanak na brailcom.cz
Středa Květen 13 19:06:25 CEST 1998

    VV: Cely problem se vyresil: - prisel jsem - nabootoval jsem - z 1
    VV: disketove verze linuxi - nomountoval jsem - presunul jsem vse
    VV: zpatky - rebootoval jsem - odesel jsem

    VV: Cely proces 5 minut bez jedineho problemu Dekuji vsem za rady a
    VV: nepreji to nikomu. Hodne stesti s Linuxem :)

    VV: BTW: Myslim, ze kdyby se mi to stalo na M$ Windows tak na tom makam
    VV: jeste ted ;-)

Chapu nadseni pro Linux, ale tato veta je prece jen dost nadnesena,
protoze:

	1) Nevim, jak se da snadno k prikazove radku na pocitaci s
           Windows, ktery - jak jste uvedl byl na opacnem konci mesta.
	2) Neni tak snadne presunout vice adresaru jednim prikazem.
	3) I kdyby se vam to vse zdarilo, tak to bude v pripade, ze
           budete sedet za pocitacem. Pak staci nabootovat do DOSu
           (dokonce i bez diskety) a vse presunout na ta spravna mista.
	   Jedine v pripade NT-cek a NTFS byste asi musel pouzit
           specialni bootovaci disketu, ale pak je opet snadne presunout
           prislusne adresare tam, kam patri.

Takze si myslim, ze adekvatnejsi by bylo:
"BTW: Myslim, ze na M$ Windows by se mi takova vec nestala, nebot bych
nemohl rozumne pracovat na pocitaci, ktery je na opacnem konci mesta."

S pozdravem

--
Pavel Hanak
Brailcom, o.p.s.