HELP napsal jsem mv /* /scripts/ jako root - HOTOVO

Vlach Vladimir vlach na mail.stand.cz
Středa Květen 13 16:13:00 CEST 1998

Cely problem se vyresil:
- prisel jsem
- nabootoval jsem - z 1 disketove verze linuxi
- nomountoval jsem
- presunul jsem vse zpatky
- rebootoval jsem
- odesel jsem

Cely proces 5 minut bez jedineho problemu
Dekuji vsem za rady a nepreji to nikomu. Hodne stesti s Linuxem :)
BTW: Myslim, ze kdyby se mi to stalo na M$ Windows tak na tom makam
jeste ted ;-)

S pozdravem
Vlada Vlach mailto:vlach na brn.czn.cz
Brno        ICQ: 9511246