SOLVED - Chyba v xkb-czsk-forcedim-rh5-0.02.tar.gz?

Derfinak Jan derfinak na hron.fei.tuke.sk
Čtvrtek Květen 14 08:21:11 CEST 1998

On Wed, 13 May 1998, Stanislav Meduna wrote:

> Derfinak Jan (derfinak na hron.fei.tuke.sk) wrote:
>
> : Zaujimave. Ja to naopak riesim pridanim riadku
> : virtual_modifiers AltGr;
> : nad riadok s interpret Mode_switch {
>
> Aha. Pravdu povediac netusim, co to vlastne znamena - to
> vyhodenie mi akurat volakto poradil :-) Mas predstavu, co
> to vlastne robi ? Lebo vsetko bezi a ScrollLock LED-ka mi

Uz nie. Ta chyba je tam od zaciatku, co Yenya vytvoril group_led a to je asi
rok a pol alebo 2 roky dozadu. Vtedy som studoval ostatne subory v adresary
compat a vsade pred pouzitim 'virtualModifier= nieco' je uvedene
'virtual_modifiers nieco'.

					jano

----- I can't get no satisfaction -----
			Rolling Stones