MMX jednotka u K6

Martin Mares mj na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Čtvrtek Květen 14 10:07:33 CEST 1998

Hello, world!

> Zajimalo by me, jak ma K6 vyresenou MMX jednotku,
> musi se mezi MMX/FPU prepinat kontext?

   U zadne mne zname implementace MMX se kontext explicitne neprepina,
procesor to dela sam pri prvnim pouziti daneho registru pro FPU nebo
pro MMX. Tuto straslivost Intel vymyslel proto, aby nebylo nutno menit
context switch kod v OS.

   Jak toto dela 3D instruction set od AMD, jeste nevim, ale jdu se na to
podivat...

				Have a nice fortnight
--
Martin `MJ' Mares   <mj na ucw.cz>   http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~mj/
"All computers run at the same speed... with the power off."