MMX jednotka u K6

Jaroslav Klaus J.Klaus na sh.cvut.cz
Čtvrtek Květen 14 10:41:36 CEST 1998

On Thu, 14 May 1998, Martin Mares wrote:

> Hello, world!

>    U zadne mne zname implementace MMX se kontext explicitne neprepina,
> procesor to dela sam pri prvnim pouziti daneho registru pro FPU nebo
> pro MMX. Tuto straslivost Intel vymyslel proto, aby nebylo nutno menit
> context switch kod v OS.

No nevim. Me se to zda dost nesmyslne. Vice se mi libi jina varianta,
kterou jsem slysel a to ta, ze MMX/FPU se u Intelu prepina jednim bitem v
jednom z registru FPU. Pri prepinani kontextu mezi procesy se uklada
samozrejme i obsah FPU a tim i tento nastaveni tohoto bitu. Jinak to lze
asi vycist z PDFka od Intelu. Co se tyka AMD tak jsem myslel, ze je to
jejich MMX kompatibl s Intelskym, takze bych cekal neco podobneho.

Jarda Klaus