kernel 2.0.34 ???

Čtvrtek Květen 14 11:39:39 CEST 1998

Chyba se jmenuje nestea. Oprava byla uz v 2.0.34pre10.
Co se tyka vaseho dotazu, vcera jsem poslal prispevek FAQ: FAT32....
Muzete ho pouzit, protoze musite udelat presne to, co je tam napsane
(vcetne potrebnych URL). Samotne FAT32 samozrejme pouzit nemusite :-)

> Vyskytl se mi problem projevem VELMI podobny tomu, kdyz
> pred casem byl popularni teardrop attack. Tehdy bylo treba
> zvednout kernel na 2.0.32.
> Pred casem jsem nekde zahledl zminku o jadru 2.0.34 mam pocit
> prave v souvislosti s necim podobnym. Je to tak ? Pokud ano,
> kde ho sehnat - nalezam nejvyse 2.0.33.

Ostre 2.0.34 zatim neni, i kdyz se Allan Cox uz delsi dobu snazi...

--
                        Milan Kerslager, admin of spsselib.hiedu.cz
                        Monkey Linux, The Minimal Linux Distribution