ASIRESENI-Re: libreadline.so.2 pri instalaci MySQL

Pátek Květen 15 10:53:27 CEST 1998

On Fri, 15 May 1998, Ota Buchta wrote:

> ktery ma v query /usr/lib/libreadline.so.3.0 . Nevim ale, jestli to tak bude
> fungovat, nebo mam vytvaret symlink ...so.2 ci primo shanet readline s
> touto knihovnou.

symlink ...so.2 rozhodne na ...so.3.0 vytvaret nedoporucuji, protoze zmena
nejvyssiho cisla indikuje, ze jsou to nekompatibilni verze knihoven

pokud to byl preklep a melo to znamenat "symlink ...so.3", pak ten by mel
byt automatizovane vytvoren ldconfig-em, ktery by (pokud ten balik
vytvarel nekdo, kdo ma mozek ve spravne telesne dutine <g>) za mel byt
automaticky spusteny pri instalaci baliku