MMX jednotka u K6

Martin Mares mj na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Čtvrtek Květen 14 10:47:08 CEST 1998

>    U zadne mne zname implementace MMX se kontext explicitne neprepina,
> procesor to dela sam pri prvnim pouziti daneho registru pro FPU nebo

   To jsem rekl nepresne, prepinaji se vsechny registry najednou pri prvnim
pouziti MMX instrukce s registry manipulujici. Navic Intel vzdy "prechrousta"
obsah vsech registru, aby se zachovala hodnota ...

> pro MMX. Tuto straslivost Intel vymyslel proto, aby nebylo nutno menit
> context switch kod v OS.
>
>    Jak toto dela 3D instruction set od AMD, jeste nevim, ale jdu se na to
> podivat...

... zatimco AMD-3D ma instrukci FEMMS, ktera umoznuje "kompletne smazat"
obsahy registru, takze prepnuti je dilem okamziku.

				Have a nice fortnight
--
Martin `MJ' Mares   <mj na ucw.cz>   http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~mj/
"REALITY.SYS corrupted - reboot Universe (Y/N)?"