ASIRESENI-Re: libreadline.so.2 pri instalaci MySQL

Ota Buchta otalinux na buchtovi.cz
Čtvrtek Květen 14 13:52:56 CEST 1998

Snek wrote:

> Ota Buchta wrote:
> [0 root na snek lib]# rpm -qf libreadline.so.3
> readline-2.1-5
>
> napriklad v distribuci Linux RedHat 5.0
> ftp://ftp.muni.cz/MIRRORS/ftp.redhat.com/pub/redhat/redhat-5.0/i386/RedHat/RPMS

[root na jezek log]# rpm -qf libreadline.so.3
file libreadline.so.3 is not owned by any package

Ted jsem ale zkusil si schvalne prohlidnout Glimpem libraries a nasel jsem
readline 2.1-5,
ktery ma v query /usr/lib/libreadline.so.3.0 . Nevim ale, jestli to tak bude
fungovat, nebo mam
vytvaret symlink ...so.2 ci primo shanet readline s touto knihovnou.

--
Oto Buchta, otalinux na buchtovi.cz