Pri instalaci RH5 nejde primountovat NFS server s distribuci

Honza Pazdziora adelton na informatics.muni.cz
Pátek Květen 15 10:44:42 CEST 1998

> Vazeni,
> pouzivame u nas Slackware, ale nyni zkousime na jednom stroji
> experimentalne nainstalovat Redhat.  Vytvoril jsem bootdisk pomoci rawrite
> z RH5 boot.img stazeneho z ftp.fi.muni.cz a nabootoval s nim. Uspesne jsem
> dosel pouze kk menu, kde se voli NFS server a adresar s distribuci RH5. At

Instalujte pres FTP, ne NFS. Z ftp.fi.muni.cz rozhodne RH
vyexportovany neni. Je nutno dat pozor na to, ze i pri instalaci je
jiz nutne mit pri pristupu na ftp server spravne reverzni DNS.

> zkousim muni nebo sunsite, at nazvem nebo IP adresou, objevi se chyba:
> mount failed: Invalid argument

                   I can take or leave it if I please