Pri instalaci RH5 nejde primountovat NFS server s distribuci

Zdeněk Mazanec bluehawk na cesnet.cz
Pátek Květen 15 11:49:13 CEST 1998

>z RH5 boot.img stazeneho z ftp.fi.muni.cz a nabootoval s nim. Uspesne jsem

>dosel pouze kk menu, kde se voli NFS server a adresar s distribuci RH5. At
>zkousim muni nebo sunsite, at nazvem nebo IP adresou, objevi se chyba:

na muni neni exportovan, sunsite obcas blbne a navic vyzaduje reverzni
zaznam v DNS

>problemu s instalaci shell. Je to mozne? Nebo vite, v cem muze byt
>problem? Sitova vrstva je normalne funkcni, protoze do pocitace se lze

Hmm. Zkuste to pres ftp, pokud trvate na NFS, poslete mi ip stroje, ja vam
to vyexportuju u sebe.
Zdenek Mazanec