Wanted: Chybicky v siti?

Jan Havlicek havlicek na vse.cz
Pátek Květen 15 15:53:55 CEST 1998

Hi..

*** Mohlo by to byt spatnou sitovou kartou nebo nejakym aktivnim prvkem.
Staa se ze nektera karta poskozuje pakety, nebo vysila velke mnozstvi
vadnych paketu, i kdyz nic vysilat nema. Pak zahlcuje sit a zpusobuje
takoveto  problemy.

Pro toto by napr. hovorilo, pokud by sit mela vice koliznich domen, a
problemy se projevovaly pouze v jedne. Pokud ma sit kolizni domenu pouze
jednu, pak se to da zjistovat postupnym vypinanim zarizeni, resp spis
jejich zapinanim. Jenze je nejprve treba si overit, ze dve komunikujici
zarizeni, ktere budes pouzivat jako referencni jsou urcite vporadku.

Honza

--