Aky Linux ?

Milan Sorm xsorm na informatics.muni.cz
Pondělí Květen 18 20:24:45 CEST 1998

V poslednim dopise Vojtech Szatinsky pise:
> Zdravim linuxakov,
>
> chcem zacat pouzivat Linux, ale zatial viem o nom
> len velmi malo.
> Aku variantu Linuxu mi odporucate a preco ?
> Pardon ak su tu taketo otazky caste, pripojil som
> sa len nedavno.
>
>                               VoSA

osobne vam doporucuji Red Hat 5.0 (co zje distribuce vystavena nad Linuxem
2.0.32). je uzivatelsky nejprijemnejsi ze vsech a snadno se instaluje. ma
asi dnes nejvetsi podporu.

experimentatori dale uzivaji Debian prip. Slackware.

milan sorm

> Vojtech Szatinsky
> mailto:vosa na gtinet.sk
> PGP key available from http://www.isternet.sk/pgp
> P.S. Nech Vase pera vesele prihody pisu !

Milan Sorm  (aka Popelnik)    tel/fax/zazn: +420 5 46211083/46211311
office:  B205 - FI MU Brno    e-mail: sorm na fi.muni.cz
telefon: +420 5 41512348      web:    http://www.fi.muni.cz/~sorm/