Aky Linux ?

Zdenek Kabelac kabi na fi.muni.cz
Pondělí Květen 18 21:21:34 CEST 1998

Milan Sorm wrote:

> osobne vam doporucuji Red Hat 5.0 (co zje distribuce vystavena nad Linuxem
> 2.0.32). je uzivatelsky nejprijemnejsi ze vsech a snadno se instaluje. ma

To je presne ten typ odpvedi, ktera tu chce vyvolavat nejake flame wars
:-)
Prosil bych se na priste vyvarovat techto komentaru, protoze jsi urcite
Debian nikdy nepouzival a Slackware jakbysmet a pouze mates.
Ostatne urcite takhle nejak zacal Bill.

PS: prijd se aspon nekdy na ten Debian podivat.

--
		Odstranite-li ve Windows95 vsechny chyby
			budete mit prazdny disk