Aky Linux ?

Ladislav PAVLIČ pavlic na harvard.cz
Úterý Květen 19 08:51:47 CEST 1998

Zdenek Kabelac wrote:

>                          ^^^^^^^^^^^^^^^^^
>
> To je presne ten typ odpvedi, ktera tu chce vyvolavat nejake flame wars
> :-)
> Prosil bych se na priste vyvarovat techto komentaru, protoze jsi urcite
> Debian nikdy nepouzival a Slackware jakbysmet a pouze mates.
>    Zdenek Kabelac    http://www.fi.muni.cz/~kabi/   kabi na fi.muni.cz

No, ja bych rekl, ze snahu vyvolat flame wars by jste mel spis vy, protoze
neprimerene reagujete na neci nazor. Je to snad tak zivotne dulezite, ze napsal
"uzivatelsky nejprijemnejsi"? Jste snad distributor Debianu/Slackware a mate z
toho "tezky prachy", o ktere by jste instalaci RedHatu prisel? Myslim, ze ne.
Pak jde o ..... a nechte ho dychat :-))) Vzduchu je snad dost pro vsechny (i
kdyz houstne :-)).

L. Pavlic

P.S. Pokud by nekdo chtel polemizovat, prosim na muj mail (ale asi je to ztrata
casu).