Flame War o Locales (Re: Emacs vs LANG)

Ota Buchta otalinux na buchtovi.cz
Úterý Květen 19 17:46:37 CEST 1998

Petr Kolar wrote:

> maji zacinat nejak chytreji nez LANG=POSIX; export LANG). A jeden z puvabu
> Unixu je moznost kombinovat prikazy do kolon, zpracovavat vystupy jinych
> prikazu atd..

Mno. Ono LANG=POSIX je, kupodivu, systemove reseni. Rika aplikaci, v jakemformatu
zpravu ocekavam. A rika ji to velmi durazne. A je to zpusob, jak zarucit,
ze budu mit kyzeny vystup. Ono si to totiz trosku hraje na zunifikovani
nezunifikovatelneho. Staci se podivat na priklad malicke typycke utilitky ps
vzdy jsem byl zvykly na ps -ax, ale na rh 5.0 se nahle - stava obsolete. A navic
o tom dava warning. Proto by se mi opravdu zamlouvalo STDOITYPE=POSIX
LANG=CZ.

>    Pak uz zbyva jen krucek k prejmenovani prikazu cp na ks (kopiruj soubor),
> mv na pr (prejmenuj/presun), ... :-(((

A co alias ks="cp" ? :-))))))Todle fakt nema smysl resit. Ono se staci podivat k
M$ a zjistite, ze maji prikazy copy a move i v ceskych W 0.95 . V dobe KDE 10.0
uz stejne kancelarske krysy nesahnou
po tlacitku Xterm.....

>    Vubec nejsem proti lokalizaci, ale mela by pomahat a ne skodit.

Souhlas.

--
Oto Buchta, otalinux na buchtovi.cz